روانشناسی

مطالبی در مورد روانشناسی

روانشناسی

مطالبی در مورد روانشناسی

مشخصات خرید پنجره دوجداره

خرید پنجره دوجداره در مشهد را از آویژه در بخواهید... صفر تا صد ساخت و نصب پنجره دوجداره را می توانید به تیم حرفه ای در تولید درب و پنجره یوپی وی سی بسپارید. 

با استفاده از پنجره دوجداره UPVC، می توان مصرف انرژی را کاهش داد و به منظور حفظ حرارت در داخل ساختمان ها از آن استفاده کرد. این پنجره ها قابلیت عایق حرارتی بالا دارند که باعث کاهش هزینه های گرمایش و سرمایش در فصول سرد و گرم می شوند.

پنجره دو جداره UPVC همچنین دارای خصوصیات ضد آب، ضد آتش و مقاوم در برابر حشرات و نور خورشید هستند که باعث افزایش عمر مفید آن ها می شود. همچنین، پوشش های مختلفی مثل پوشش چوبی و رنگ های مختلف موجود است که به طراحی زیبا و هماهنگ با دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان کمک می کند.

در نهایت، درب و پنجره دو جداره UPVC به دلیل مزایای زیادی که دارند، برای ساختمان های مسکونی و تجاری بسیار محبوب شده اند و برای افزایش کیفیت زندگی ساکنین و صرفه جویی در هزینه های انرژی، گزینه مناسبی هستند.

ویژگی های خرید پنجره upvc

پروفیل پنجره دوجداره جز اجزای اصلی پنجره بوده و از آنجا که پروفیل پنجره دوجداره بخش اعظمی از آن را تشکیل داده ، بنابراین قیمت پروفیل ، تاثیر مستقیم و بسیار زیادی برروی قیمت نهایی پنجره دوجداره خواهد داشت. پروفیل های مختلفی در بازار موجود است که برندهای مختلفی همچون : وینتک ، هافمن ، ویستابست ، سیندژ و ….. وجود دارد که هرکدام مشخصات و ویژگی های منحصربفرد خود را دارا هستند.

خرید پنجره upvc مشهد

انواع مختلف پنجره دو جداره

همانطور که اشاره شد در ساخت و تولید پنجره های دو جداره از مواد مختلفی استفاده می شود که هر کدام ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد. برخی از محبوب ترین و پرفروش ترین انواع پنجره دو جداره عبارتند از شیه آلومینیومی ترمال بریک لولایی، شیشه آلومینیومی ترمال بریک کشویی، شیشه آلومینیومی نرمال بریک لولایی، شیشه آلومینیوم نرمال بریک کشویی، پنجره دو حالته، پنجره لیفت اند اسلاید، پنجره فولکس واگنی و .... در ادامه به معرفی مختصر هر نوع پرداخته ایم.

آلومینیوم ترمال بریک لولایی

پنجره آلومینیوم ترمال بریک لولایی، نوعی شیشه آلومینیومی ترمال بریک است که در آن پانل‌ های شیشه‌ ای به صورت عمودی یا افقی در فریم آلومینیومی ترمال بریک قرار می‌گیرند. این نوع پنجره آلومینیوم ترمال بریک توانایی ایجاد طرح‌های مختلف و جذاب در نمای ساختمان را داراست و به دلیل دوام بالا و کارایی انرژی بیشتر، در پروژه‌های ساختمانی بسیار محبوب است. با استفاده از پنجره آلومینیوم ترمال بریک لولایی، می‌توانید از تابش مستقیم نور خورشید، نفوذ حرارت و صدا، محافظت کنید و همچنین کاهش هزینه انرژی و آسایش بیشتری را تجربه نمایید. نصب و نگهداری آسان، شستشوی آسان و ظاهری زیبا از دیگر مزایای استفاده از پنجره آلومینیوم ترمال بریک لولایی می‌باشند.



آلومینیوم ترمال بریک کشویی

پنجره آلومینیوم ترمال بریک کشویی یکی از انواع شیشه آلومینیومی ترمال بریک است. در این محصول پنل های شیشه ای به صورت کشویی در فریم آلومینیومی قرار می گیرند. این محصول قابلیت باز و بسته شدن دارد و به همین در قسمت هایی از ساختمان که حرکت آسان به داخل و خارج از ساختمان ضروری است می توان از آن استفاده نمود. از دیگر ویژگی های این پنجره آلومینیوم ترمال بریک کشویی می توان به این موارد اشاره کرد که عایق حرارتی و صوتی است، طول عمر بالایی دارد و سبب بهینه شدن مصرف انرژی و کاهش هزینه ها می گردد. نصب و نگهداری این پنجره ساده است و با شستشوی ساده به راحتی تمیز می شود.

پنجره آلومینیوم نرمال لولایی

پنجره آلومینیومی نرمال لولایی، نوعی شیشه آلومینیومی است که پنل های شیشه ای به صورت عمودی یا افقی در فیم آلومینیومی جای می گیرند. از مهمترین ویژگی های این نوع پنجره می توان به قیمت پایین، دوام بالا، عایق صوتی و حرارتی بودن اشاره کرد و به همین دلیلی یکی از پرکاربردترین انواع پنجره آلومینیومی در پروژه های ساختمانی است. پنجره آلومینیوم نرمال لولایی مقاومت بالایی در برابر ضربه و خش دارد و نگهداری از آن آسان است. 

پنجره آلومینیوم نرمال کشویی

این محصول در ساختمان های مسکونی و تجاری کاربرد زیادی دارد. طراحی این محصول به این شکل است که از یک طرف مفصل شده است و مانند در به بیرون باز می شود. این پنجره قابلیت باز شدن تا 90 درجه را دارد. کیفیت بالایی دارند و مقرون به صرفه نیز هستند. از طرفی نصب و نگهداری پنجره آلومینیوم نرمال کشویی ساده است. تنها تفاوت اساسی این محصول با سایر انواع پنجره دوجداره در این است که عایق حرارتی کامل نیست.

پنجره فولکس واگنی

یکی از زیباترین و کاربردی ترین پنجره های دو جداره ای که می توان در ساختمان های مختلف استفاده کرد پنجره فولکس واگنی است. این پنجره هم دو جداره است و بنابراین عایق صدا و حرارت است و از طرفی همه حالت بازشوی ریلی شبیه در خودروی فولکس واگن دارد و در عین زیبایی کاربری آن ساده است. در ساخت این پنجره از یراق آلات با کیفیت و گران قیمت استفاده می شود. 

پنجره لیفت اند اسلاید

پنجره‌های لیفت اند اسلاید یکی از درب های مدرنی هستند که در حال حاضر بسیار محبوب و پر کاربرد هستند. این پنجره‌ها بر روی دو ریل و چند چرخ سوار شده‌اند، که باز و بسته شدن آن‌ها بسیار نرم و راحت است. این ویژگی باز و بسته شدن پنجره به صورت لیفت اند اسلاید باعث شده تا عایق بندی کامل در این نوع پنجره دو جداره فراهم شود. همین ویژگی دلیل محبوبیت این پنجره است. از پنجره لیفت اند اسلاید می توان در ساختمان های مسکونی و تجاری استفاده کرد. 

پنجره دو حالته

پنجره دو جداره دو حالته همانطور که از نامش پیداست به دو حالت باز می شود. این پنجره دو جداره هم می توان از بالا و به کمک دستگیره ای که روی آن تعبیه شده است باز کرد و هم می توان به صورت یک پنجره معمولی از بغل و به کمک همان دستگیره به طور کامل باز نمود. این پنجره قابلیت باز شدن از بغل تا 180 درجه را دارد. در برابر فشارهای طبیعی مانند باد و طوفان مقاوم بوده و عایق صداست. مواد به کار رفته در ساخت و تولید پنجره دو حالته کیفیت بالایی دارد که سبب می شود کارایی و طول عمر آن بیشتر شود.


استفاده از پروفیل های استاندارد در قسمت های مختلف و تاثیر آن بروی قیمت پنجره دوجداره مشهد

از موارد موثر در قیمت پنجره دوجداره در مشهد میتوان به استفاده از پروفیل های استاندارد در پنجره و درب اشاره کرد . زیرا پروفیل های مصرفی در درب دوجداره متفاوت تر از پروفیل مصرفی در پنجره دوجداره میباشد و حتما برای تولید درب و پنجره دوجداره بایستی از پروفیل مخصوص بخودش استفاده کرد. استفاده از پروفیل نامناسب و غیر استاندارد برای تولید درب ، موجب کاهش کیفیت و کارایی درب شده و عمر مفید آن را بمیزان چشم گیری کاهش میدهد . همچنین در تولید پنجره دوجداره رعایت استفاده از پروفیل های مخصوص بهر قسمت بسیار مهم است و تاثیر مستقیم در کیفیت و استحکام پنجره خواهد داشت .

نکته بعدی که در بالا هم اشاره شد ، در پروزه های بازسازی و تعویض پنجره قدیمی با دوجداره حتما بایستی از پروفیل بازسازی استفاده شود نه پروفیل نوسازی ( گاها بخاطر کاهش قیمت از پروفیل نوسازی استفاده میشود تا هزینه های تولید کاهش یابد ؛ اما این مجاز نبود و استفاده از پروفیل نامناسب موجب کاهش کیفیت پنجره دوجداره خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد