روانشناسی

مطالبی در مورد روانشناسی

روانشناسی

مطالبی در مورد روانشناسی

ویژگی های لگ آبرنگی چین دار

ویژگی های لگ آبرنگی چین دار چیست؟ مشخصات لگ آبرنگی چین دار


لگ های ورزشی زنانه دارای ویژگی های مختلفی هستند که این لباس ورزشی زنانه را به یک لباس ضروری برای هر خانم فعالی تبدیل می کند. شلوار های لگ برای ایجاد راحتی و انعطاف پذیری در حین ورزش طراحی شده اند. یکی از ویژگی هایی خوب لگینگ ها پارچه رطوبت گیر است که به سرعت رطوبت را از بدن ورزشکار خارج می کند و حتی در طول تمرینات شدید و هوازی پوست بدن را خشک و خنک نگه می دارد. علاوه بر این، بسیاری از طرح ها دارای درز های صاف هستند که به کاهش ساییدگی یا تحریک های پوستی در مناطق مستعد ساییدگی به لباس کمک می کند. بنابراین با توجه به این ویژگی ها به ورزشکاران این امکان را می دهد که به جای نگرانی از بروز مشکلات پوستی و یا از بین رفتن لگ، تنها بر عملکرد ورزشی خود تمرکز داشته باشند. همانطور که میدانید لگ‌ ها معمولاً دارای فناوری فشرده‌ سازی هستند که به حمایت از عضلات مرکزی پا کمک می‌کنند. شلوار های لگ به ورزشکاران این امکان را می دهد که آزادی عمل کافی را در تمرین داشته باشند و بتوانند آزادانه حرکت کنند؛ بدون اینکه ثبات را در هنگام انجام تمریناتی مانند اسکات یا لانگز به خطر بیندازند. به دلیل منحصر به فرد بودن لگ ها، میتوانید آن ها در طول فعالیت‌ های مانند: دویدن یا دوچرخه ‌سواری در فضای باز و حتی ورزش های زمستانی استفاده کنید.



  • تنظیم دمای بدن

یکی از ویژگی های خوب لگ ورزشی، تنظیم دمای بدن ورزشکار است. در حین تمرین سوخت و ساز و دمای بدن افزایش پیدا میکند. شلوار های لگ امکان تبادل دما با محیط را فراهم می کند و این تبادل به خنک شدن پاها منجر می شود. استفاده از لگ ورزشی در فصول سرد سال موجب حبس شدن هوا در لباس میشود و دمای بدن افزایش پیدا می کند. تبادل هوای محیط با بدن به نوع لباس ورزشی شما در حین انجام فعالیت ورزشی بستگی دارد.

  • افزایش سوخت و ساز

با پوشیدن لگ اسپرت ورزشی در حین ورزش دمای بدن و میزان تعروق بالا می رود. بنابراین بدن در پی راهی برای کاهش دما می باشد. سیستم بدن انسان با ترشح غدد تعریق، دما را کاهش میدهد. در نتیجه این تعروق اضافی در ورزش ناشی از سوخت و ساز اضافی بدن است که منجر به کالری سوزی شده است.



همچنین همه مدل‌های آن‌ها نه تنها چسبان نیستند، و انواع مختلفی دارند مانند: شلوار لگ راسته، شلوار لگ براق، شلوار لگ ورزشی، شلوار لگ چرم و …. و حتی می توانند در حد شلوارهای جذب گشاد باشند. با این حال در برخی طرح‌های امروزی نیز برای ایجاد تنوع ممکن است لگ‌هایی را مشاهده کنید که از کنار ران با تور تزیین شده باشند.

شلوار چرم زنانه از چرم طبیعی یا مصنوعی ساخته می‌شود. این شلوارها ممکن است از چرم طبیعی مثل چرم گاو، چرم گوسفند، چرم خرگوش و غیره تهیه شده باشند. همچنین، شلوارهای چرم مصنوعی نیز از مواد مختلفی مانند پلی‌یورتان (PU) یا وینیل ساخته می‌شوند که به طور کلی شبیه به چرم طبیعی به نظر می‌آیند اما از مواد مصنوعی تولید می‌شوند. هر دو نوع چرم طبیعی و مصنوعی می‌توانند برای تولید شلوارهای زنانه مورد استفاده قرار گیرند، و انتخاب میان آنها بسته به سلیقه شما و اهمیتی که به جنس و کیفیت چرم می‌دهید، متفاوت خواهد بود.



  • جلوگیری از اشعه ماوراء بنفش

زمانی که شما در محیط باز و روز های آفتابی مشغول انجام فعالیت ورزش میباشید، بدن شما در معرض خطر اشعه ماوراء بنفش قرار دارید. اشعه ماوراء بنفش خورشید موجب چروکیدگی پوست، لکه های پوستی بر روی بدن می شود. برای جلوگیری از این مشکل باید از لباس ورزشی مناسبی استفاده کنید. لگ های ورزشی علاوه بر جلوگیری از ورود اشعه ماوراء بنفش از سوختگی پوست هم نیز جلوگیری میکند.

  • کاهش التهاب و درد های عضلانی

تحقیقات نشان داده عضلات بعد از هر جلسه تمرینی دچار التهاب می شوند. شاید برای شما سوال شود که چگونه لگ ورزشی از التهاب عضلات جلوگیری میکند؟ لگینگ ها به دلیل افزایش گردش خون التهاب عضلات پا را کاهش می دهد. و این ویژگی، محبوبیت لگ ورزشی را میان بانوان دوچندان کرده است.

  • محافظت از پا در برابر تغییرات دمایی

یکی از ویژگی هایی که هر گونه لباس ورزشی باید داشته باشد، محافظت در برابر تغییرات دمایی است. لگ ها یکی از شلوار های ورزشی است که در برابر تغییرات دمایی بدن هنگام ورزش، بعد از تمرین و مخصوصا ورزش هایی که در محیط های باز و در مقابل باد انجام می شود محافظ بسیار خوبی را از خود نشان میدهد. به دلیل محبوبیت و بالارفتن رضایت ورزشکاران از این محصول جذاب، لگ را مانند پوست دوم بدن در مقابل سرما و گرمای هوا تشبیه میکنند. لگ های ورزشی به دلیل جذب رطوبت بالایی که دارد برای ورزشکاران رشته های مختلف مانند: دوندگی، پیاده روی، دوچرخه سواری و ورزشکارانی که ورزش های استقامتی انجام میدهند، عالی است.

قیمت لگ آبرنگی چین دار


در مجموعه پوشاک ورزشی زنانه و در بسیاری از رشته های ورزشی‌، لگ ورزشی اسپرت زنانه به بخش جدایی‌ ناپذیر از ورزش و یک عضو ثابت در میان لباس های ورزشی تبدیل شده‌ است. در ورزش های پر فشار و قدرتی میتوان متوجه اهمیت لگ شد. برای مثال: یک دوچرخه سوار حرفه ای که چندین ساعت باید در شرایط مختلف از آن استفاده کند، حساسیت بیشتری برای انتخاب لگ ورزشی دارد تا بتواند بهتر نتیجه را از لگ دریافت کند. در واقع لگ به شلوار‌ های نازک و چسبان که به منظور ورزش پوشیده می‌ شوند، گفته می‌شود. لگ های ورزشی فواید مختلفی از جمله تنظیم دمای بدن، کاهش التهاب و درد های عضلانی، افزایش جریان خون، ایمنی بدن، جلوگیری از ورود اشعه ماوراء بنفش و… برخوردار است




ویژگی های نیم تنه تمام کش ورزشی

ویژگی های نیم تنه تمام کش ورزشی چیست؟ نیم تنه تمام کش ورزشی برای چه سبک ورزش هایی مناسب است؟


نیم‌تنه‌های ورزشی زنانه می‌توانند تحرک سینه‌ها در طول انجام حرکات ورزشی را به حداقل برسانند و دیگر تکان‌های این بخش از بدن مانع از انجام حرکات دلخواهتان نمی‌شود. البته زمانی خرید نیم تنه ورزشی برای‌تان مفید خواهد بود که اندازه‌ و جنس مناسبی داشته باشد. طراحی و مدل نیم تنه هم مهم است. در غیر این صورت، بدن‌تان اذیت می‌شود و ورزش‌کردن برای‌تان خوشایند نخواهد بود


راهنمای خرید نیم تنه تمام کش ورزشی


بررسی ویژگی های نیم تنه تمام کش ورزشی


قبل از انتخاب نیم‌تنه باید ببینید که قرار است به سراغ چه ورزشی بروید. نیم‌تنه‌های ورزشی برای سه سطح از فعالیت طراحی می‌شوند: ورزش‌های حرفه‌ای و سنگین، تمرینات متوسط، ورزش‌های سبک و غیرحرفه‌ای. هر چقدر که ورزش‌ حرفه‌ای‌تر باشد، میزان جنب‌وجوش و تکان‌خوردن سینه‌ها هم بیشتر خواهد بود. پس نیاز به نیم‌تنه‌ای خواهید داشت که سفت‌تر و محکم‌تر سینه‌ها را نگه دارد.

ورزش‌های پرتحرکی مانند ایروبیک یا کوه‌نوردی و دویدن با حرکات زیاد سینه‌ها همراه‌اند پس بهتر است که برای آنها به دنبال خرید نیم تنه ورزشی زنانه مستحکم و سفت باشید. اما اگر ورزش‌های سبکی مانند پیاده‌روی یا یوگا انجام می‌دهید، نیاز به نیم‌تنه‌هایی سفت و محکم ندارید. البته کسانی که سینه‌هایی بزرگ دارند، بهتر است برای انجام ورزش‌های سبک‌تر هم از نیم‌تنه‌های سفت‌تر استفاده کنند تا تکان و حرکت بالاتنه در حین ورزش اذیت‌شان نکند.

به بند نیم‌تنه دقت کنید. بند نیم‌تنه‌ای مناسب است که بتوانید دو انگشت‌تان را به‌راحتی زیر آن ببرید. اگر استحکام بند از این مقدار کمتر بود و شُل می‌ایستاد یا به‌شدت تنگ بود و یک انگشت هم به زور میان بند و بدن‌تان قرار می‌گرفت، قطعا گزینه مناسبی نیست. دستان‌تان را به‌حالت کششی بالا ببرید و جلوی آینه بایستید، خود را کمی به طرفین بکشید؛ آیا نیم‌تنه در بدن‌تان جابه‌جا می‌شود و حالتی غیرعادی پیدا می‌کند؟ این حالت را امتحان کنید و ببینید که انجام تمرینات کششی با نیم‌تنه برای‌تان ساده است یا خیر.


بی حوصلگی و بی انگیزگی آفت روحیه و مانع انجام هر کاری است. با خرید یک نیم تنه ورزشی یا لباس ورزشی مخصوص میتوانید این شور و شوق را در خود ایجاد کنید. ورزش عاملی جهت ایجاد انرژی در بدن میباشد. تنظیم کننده هورمون های بدن و افزایش دهنده اندروفین و سروتونین در مغز است. هر کس خواهان سلامتی در طولانی مدت، در زندگی خویش می باشد بهتر است ورزش را در برنامه روزانه خود بگنجاند. اگر یکبار با پوشیدن لباس مخصوص ورزش اقدام به این کار کنید، به فعالیت ورزشی خود رسمیت خواهید بخشید. زمانی که شما سختی عوض کردن لباس را داشته باشید، مطمئنا دقایقی را به ورزش اختصاص خواهید داد و به دلیل تعویض لباس به راحتی ورزش را رها نخواهید کرد.


حفظ کشش و انعطاف بدن از اوجب واجبات برای هر شخص است. پوشیدن لباس راحت برای اینکار مانند نیم تنه ورزشی و لگ های مخصوص این کار، میتواند انجام حرکات کششی را راحت تر نماید. رشته های ورزشی بسیار گسترده هستند و هر کس بنا به علاقه خود میتواند یکی از آنها را انتخاب کند. ورزش ها به دسته های سرعتی، انعطافی و قدرتی تقسیم میشود. ورزش های کششی یا پیلاتس را میتوان روزانه طی چند دقیقه در منزل انجام داد. برای انجام ورزش های قدرتی باید به باشگاه های بدنسازی زیر نظر مربی مراجعه کرد. ورزش های سرعتی و حرکتی نیز به صورت دو میدانی و ورزش های گروهی مانند بسکتبال و تنیس انجام میشوند.

فعالیت بدنی به صورت منظم موجب افزایش اعتماد به نفس و سلامتی میشود. متابولیسم بدن را تنظیم کرده و به کاهش استرس و افزایش کنترل و تسلط روی روحیه و قدرت جسمی و ذهنی منجر میشود. با نیم تنه ورزشی و لباس مخصوص یا بدون آن میتوان ورزش را ادامه داد و از بروز بیماری های مختلف در بدن جلوگیری کرد. یکی از فواید ورزش افزایش تراکم استخوان و افزایش امید به زندگی است. کسانی که دارای فشار خون یا قند خون هستند با پیاده روی ، دوچرخه سواری یا انجام نرمش در منزل میتوانند علائم بیماری را در بدن خود کنترل کنند.