روانشناسی

مطالبی در مورد روانشناسی

روانشناسی

مطالبی در مورد روانشناسی

عوامل موثر بر قیمت ویلچرپله رو

عوامل موثر بر قیمت ویلچرپله رو چیست؟ قیمت ویلچرپله رو بر اساس نوع ویلچر و ایرانی و خارجی بودن آن متفاوت می باشد. برای اینکه قیمت اصلی ویلچر را بدانید تا انتها با ما همراه باشید. 

بررسی عوامل موثر بر قیمت ویلچرپله رو 

بالابر ویلچر از پله نسبت به انواع بالابرها، تقریبا قیمت بالاتری دارد. قیمت بالابر ویلچر از پله به عواملی مانند ابعاد، طول مسیر، ارتفاع پله ها و امکاناتی که روی دستگاه وجود دارد، بستگی دارد. در نتیجه با افزایش هر یک از این پارامترها، قیمت بالابر ویلچر از پله نیز بالاتر می رود. امکانات بالابر ویلچر با توجه به نیاز مشتریان قابل کم یا زیاد شدن است. امکاناتی نظیر قفل های خودکار، سیستم های کنترل سرعت و موارد دیگری که موجب ایمنی بیشتر این نوع از بالابرها می شود، می توانند بر قیمت بالابر ویلچر از پله موثر باشند.


- نوع ویلچر ( دستی یا برقی)

- ایرانی یا خارجی بودن ویلچر

ایرانی یا خارجی بودن ویلچر نقش مهمی در قیمت آن دارد. معمولا ویلچرهای خارجی گران تر هستند.

- وزن ویلچر: 

وزن ویلچر پله در حدی است که یک نفر به راحتی می تواند آن را جابه جا کند و در هر مکانی که قصد استفاده دارد از ویلچر پله بهره بگیرد. وزن ویلچر پله حدودا 28 کیلوگرم می باشد.

- چرخ ویلچر پله 

چرخ های ویلچر پله کوشا به نحوی طراحی شده که قابلیت حرکت آسانی داشته باشد و بر روی مسیر های مختلف به صورت افقی حرکت آسانی داشته باشد. همچنین جهت افزایش ایمنی ، چرخ ها مجهز به قفل هستند که بهتر است در هنگامی که قصد انتقال بیمار به روی ویلچر پله را دارید چرخ ها را در وضعیت قفل قرار دهید.



- نوع شارژر

ویلچر پله رو ویژگی های بسیاری دارد که برخی از مهمترین آن ها عبارتنداز : 

  • کاربری آسان و سریع
  • شارژ بوسیله برق تک فاز
  • حرکت نرم و بدون لرزش
  • دارای دستگیره استیل محافظ
  • تعمیر و نگهداری آسان
  • امکان استفاده در اماکن عمومی
  • مجهز به تسمه نگهدارنده قوی

به طور کلی اصل کار ویلچرهای پله رو مشابه یک ویلچر ساده می باشد که جهت جابه جایی افراد معلول و سالمند بین طبقات ساختمان کاربرد دارد. 

خرید ویلچرپله 

این بالابر، بیشتر در راه پله بیمارستان ها، درمانگاه ها، مراکز درمانی و توانبخشی و سایر مراکزی که افراد ویلچری در آن مکان ها رفت و آمد می کنند، بسیار کاربردی است. در کنار مواردی که ذکر شد، بالابرهای ویلچر از پله، در خانه های مسکونی و ویلاهایی که پله دارند نیز، مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین از این نوع بالابرها در برخی از هتل ها و رستوران ها به منظور راحتی مشتریان ویلچری در بالا و پایین رفتن از پله ها، استفاده می شود. در نتیجه بالابر ویلچر از پله هم کاربری اختصاصی و هم کاربری عمومی دارد.

نحوه حرکت و عملکرد بالابر ویلچر از پله به صورتی است که صفحه ای که ویلچر بر روی آن قرار می گیرد، به ریل هایی متصل است. حرکت این دستگاه با کمک یک موتور برقی و قدرتمند که تحت کنترل یک سیستم تنظیم سرعت قرار دارد، صورت می گیرد. موتور با چرخاندن دو پولی به صورت مستقیم و به منظور گردش در ریل، سبب بالا رفتن ویلچربر می شود. همچنین در این مدل از بالابرها سنسورهایی وجود دارد که می تواند سرعت مناسبی را فراهم آورد و ایمنی این سیستم را افزایش دهد.


این نوع بالابر از نظر راستای حرکتی به دو نوع تقسیم بندی می شود. این انواع شامل بالابر ویلچر از پله مستقیم و پیچشی می باشد. مدل مستقیم آن برای راه پله هایی که مسیر آن ها مستقیم است به کار می رود و مدل پیچشی آن برای راه پله هایی که مسیر آن ها مارپیچ است و یا دارای پاگرد می باشد، کاربرد دارد. بالابرهای ویلچر از پله از آلیاژ بسیار مستحکم فولادی ساخته شده اند تا بتوانند وزن فرد و ویلچر را با هم تحمل کنند. همچنین در اطراف آن میله هایی جهت نگهداری ویلچر وجود دارد که باعث افزایش امنیت این دستگاه شده است. این بالابر قابلیت جمع شدن را نیز دارد که در حالت باز، فضایی حدود ۱۱۰ سانتی متر و در حالت بسته، فضایی تقریبا ۳۰ سانتی متری را اشغال می کند.

در نتیجه فضای زیادی از راه پله نمی گیرد و افراد غیر ویلچری می توانند به راحتی از کنار آن عبور کنند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد