روانشناسی

مطالبی در مورد روانشناسی

روانشناسی

مطالبی در مورد روانشناسی

قیمت خرید جرم گیر دندان خانگی

جرم گیر دندان خانگی چقدر است؟ برای خرید جرم گیر دندان خانگی به چه نکاتی توجه کنیم؟

جرم گیر دندان، یک وسیله تمیزکننده و مراقبتی برای دندان‌ها است که برای خراشیدن و پاک کردن جرم و ترکیبات غذایی مانده بین دندان‌ها و روی سطح دندان‌ها استفاده می‌شود. این وسیله معمولاً از پلاستیک یا فلز ساخته شده است و با استفاده از آن می‌توان به راحتی جلوی بوی بد دهان و بوی نامطبوع دهان را گرفت. استفاده از جرم گیر دندان به تجدید نظر در روش شستشوی دندان و مراقبت از بهداشت دهان کمک می‌کند و به دندان‌های سالم و تمیز کمک می‌کند.


مشخصات فنی جرم گیر دندان کوشا

  • ولتاژ شارژ : 5 ولت
  • جریان شارژ : 1 آمپر
  • قابلیت حمل آسان
  • وزن : 54 گرم
  • ابعاد : 220*30*30 میلی متر
  • سرعت لرزش در دقیقه ۱۲۰۰۰
  • مجهز به باطری داخلی و کابل شارژر
  • زمان شارژ کامل: 30 دقیقه
  • دکمه لمسی روشن شدن دستگاه

از دیگر روش جرم گیری دندان در منزل که می توانیم برای جرم زدایی از دندان ها استفاده کنیم و معمولاً در دسترس ما می باشد، می توان به مخلوط جوش شیرین با آب و یا با سرکه را نام برد.

این مایع که پاک کننده قوی محسوب می شود با استفاده از مسواک و آغشته کردن به این مایع و کشیدن آن بر روی دندان ها به مدت دو تا سه دقیقه می توانیم نتایج شگفت آوری در این زمینه را مشاهده کنیم این روش از مبتدی ترین روش جرم گیری در منزل می باشد.

استفاده از پوست پرتقال برای جرم زدایی از دندان

 دیگر روش جرم گیری دندان در منزل و رسوب زدایی از دندان ها استفاده از پوست پرتقال برای این کار است قسمت داخلی پوست پرتقال خاصیت تمیز کنندگی خوبی دارد و می تواند جرم روی دندان ها را بردارد.

اگر بتوانیم با قسمت داخلی پوست پرتقال و آب ماده خمیری شکلی درست کنیم و آن را بر روی دندان خود بمالیم این مخلوط به علت داشتن ویتامین C خواص پاک کنندگی دو چندانی خواهد داشت.

خرید جرم گیر دندان

پلاک‌ها به صورت دائمی در حال شکل گیری بر روی دندان‌های طبیعی ما هستند. پلاک‌ها در واقع ماده ای هستند که به صورت لایه چسبنده تشکیل شده از قند و باکتری است که به وسیله بزاق دهان و مواد غذایی که ما استفاده می‌کنیم تغذیه میشوند.

تار تار یا نام دیگر آن جرم دندان سفت و سخت است و هنگامی تشکیل میشود که پلاک تجمع شده روی دندان از بین نرود و انباشته شود. متاسفانه تارتار در مکانی که قابل دید است ایجاد نمی‌شود و اغلب در زیر خط لثه جایی که اصلا قابل دیدن نیست تشکیل میشوند یعنی مکانی که با مسواک زدن و نخ دندان کشیدن کاملا عادی قابل پاک شدن نیست.

اگر تار تار شکل بگیرد متاسفانه میزان تجمع پلاک بر روی آن بیشتر می‌شود به این علت که یک سطح کاملا ناصاف نسبت به مینای دندان شما ایجاد می‌کند.


  1. برند: در انتخاب جرم گیر دندان، به برند و شرکت تولید کننده توجه کنید. برندهای معتبر و با کیفیت معمولاً تضمینی برای عملکرد و کیفیت محصولات خود ارائه می‌دهند.

  2. مواد ساخت: اطمینان حاصل کنید که جرم گیر دندان از مواد مرغوب و بهداشتی ساخته شده است که به دندان‌ها آسیب نمی‌زند.

  3. نرمی و انعطاف: انتخاب جرم گیر دندان با سر نرم و انعطافپذیری که به راحتی به فضای بین دندان‌ها دسترسی داشته باشد و از آسیب به لثه‌ها جلوگیری کند.

  4. قابلیت شستشو: توجه کنید که جرم گیر دندان باید قابلیت شستشو و تمیزکاری آسان داشته باشد تا بهداشت دهان حفظ شود.

  5. توصیه پزشک: در صورت نیاز، پیش از خرید جرم گیر دندان، از نظر پزشک یا دندانپزشک مشورت بگیرید تا جرم گیر مناسب برای شرایط خاص دهان شما را انتخاب کنید.

  6. قیمت: توجه کنید که قیمت گران‌قیمت یا ارزان قیمت تنها معیار خوب بودن یا بد بودن یک محصول نیست. برند و کیفیت مواد ساخت، اثربخشی و سلامت دهان را باید در نظر داشته باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد