روانشناسی

مطالبی در مورد روانشناسی

روانشناسی

مطالبی در مورد روانشناسی

ماساژور زانو چه ویژگی هایی دارد؟

بهتر است در هنگام خرید ماساژور زانو به کیفیت محصول دقت کنید . در مورد کیفیت ماساژور زانو کوشا ، می توان به چند نکته توجه کرد . کیفیت باطری ، کیفیت و جنس پارچه بکار رفته ، کیفیت کنترلر هوشمند ، کیفیت موتور ویبره و المنت گرمایشی 

در هنگام خرید ماساژور زانو، ماساژور حرارتی زانو خیلی تاثیر بیشتری را دارد اما باز هم باید برای خرید آن با افراد کارشناس و پزشک خود مشورت نمایید. 

این ماساژور می تواند در مدت زمان کوتاهی با عملکرد خود در جهت کاهش درد ماهیچه ها بوسیله گرم کردن و ایجاد لرزش عمل نماید.

حرارت ایجاد شده در ناحیه زانو به عمق زانو نفوذ کرده و درد های زانو را کاهش می دهد. حالت لرزش ایجاد شده می تواند خستگی پاهای شما را از بین ببرد. 


ماساژور زانو برای درمان زانودرد بسیار کاربردی است.  ماساژتراپی روشی ایمن و موثر برای درمان درد زانو است. در بسیاری موارد، تنها چیزی که بیمار برای تسکین درد زانوی خود به آن ناز دارد، ماساژ است. این روش همچنین در ترکیب با سایر روش‌های فیزیوتراپی بسیار موثر است. در صورتی که درد شما آنقدر شدید است که به فکر انجام جراحی زانو افتاده‌اید، بهتر است قبل از آن، انجام ماساژتراپی را یکبار امتحان کنید چرا که ممکن است مشکل شما را برطرف کند. اما درصورتی که قبلا عمل جراحی زانو را انجام داده‌اید، مزایای ماساژ درمانی به تسریع روند ریکاوری شما، کمک زیادی می‌کند. همچنین آرتروز زانو را نیز کم می کند. 

اغلب افراد در دوره‌ای از زندگی خود به زانودرد دچار شده‌اند. ممکن است طی انجام کار زیاد به زانوی خود فشار آورده باشید یا در آخر هفته تمرین پرفشار و سختی را پشت سرگذاشته‌اید و حالا زانوی شما درد می‌کند. اما برای برخی از افراد، درد زانو به تدریج و با مرور زمان شکل می‌گیرد و شدت پیدا می‌کند. این درد ممکن است در جلوی زانو (کشکک زانو)، درون خود مفصل یا حتی پشت زانو احساس شود. ممکن است درد زانو بعد از دویدن یا نشستن و برخاستن ایجاد شود ویا هنگام بالارفتن از پله‌ها زانوی شما خالی کند. دردمزمن زانو می‌تواند به تدریج بسیار شدید شده و حتی فرد را ناتوان کند.

ماساژور زانو بر اساس نوع مدل و برندی که شما انتخاب می کنید و همچنین مدل حرارتی و برقی آن متفاوت خواهد بود . از دیگر مزایای خرید ماساژور زانو: این روش موجب افزایش جریان خون در مفصل زانو می‌شود. افزایش جریان خون موجب پاکسازی بافت‌های مفصلی از مواد زائد می‌شود و به بازسازی سریع‌تر بافت‌ها و غضروف‌های آسیب‌دیده کمک می‌کند.

خرید ماساژور زانو


ویژگی های ماساژور زانو

برخی از مهمترین ویژگی های ماساژور زانو عبارتنداز : 

  • قابلیت تنظیم دما در سه مد دمایی 45 - 56 - 66 درجه سانتیگراد
  • قابلیت استفاده برای زانو ، آرنج و شانه 
  • تهیه شده از جنس با کیفیت پارچه ای 
  • کیپد لمسی تاچ 
  • تنظیم پالس ویبره در سه حالت
  • قابل استفاده برای ورزشکاران ، سالمندان ، خانم ها و آقایان 


این ماساژورها دستگاهی محبوب برای آرتروز سالمندان است که علاوه بر کمک به تسکین علائم آرتریت و یا ورم مفاصل یا درد شدید در زانو استفاده می شود. همانطور که می دانید،ماساژورهای زانو از گرما درمانی و ارتعاش برای ماساژ زانو و تسکین درد استفاده می کنند. با گرما می توان ماهیچه ها را منقبض و درد را تسکین داد.

تنش عضلانی با گذشت زمان و بروز حادثه یا فعالیت داشتن مداوم و یا برعکس نداشتن فعالیت، بیشتر و بیشتر می‌شود. در صورتی که به طور مداوم از عضلات و مفاصل بدن خود مراقبت و به آن‌ها رسیدگی کنید، عضلات شما بعد از هر دوره تنش دوباره به حالت اولیه بازمی گردند. یک برنامه‌ی درمانی از سوی متخصص طب فیزیکی به شما کمک می‌کند که تنش و فشار را از عضلات و مفاصل خود دور نگه دارید و بدون داشتن درد به تمامی فعالیت‌های دلخواه خود در زندگی بپردازید.  برای آن که متخصص طب فیزیکی بداند که چه استراتژی درمانی برای شما مناسب است، در ابتدا باید به طور کامل شما را ارزیابی کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد